Sådan oprettes tillid & tillid i dine kunder! 4 tips til succes!

Uanset om du sælger en $60.000 BMW på dit websted eller en $6,00 hosting pakke person køber enten produkt vil have første opbygge tillid til dig og lære at stole på din virksomhed. Dette er fordi uanset mængden af penge, smide det væk er aldrig en mulighed, så vi ønsker at sikre, at vi får hvad vi betalte for. Dette er hvor tillid kommer i spil som hvad jeg føler mig i min tarm er normalt den eneste måde jeg kender, hvis jeg kan stole på dig ret? Nå ja, men du kan gøre det lidt lettere på alle klienterne.
Når en mulig kunde kommer til dit websted, uanset om de kender det eller ikke de er at bedømme din virksomhed til at se, om det kan være du har tillid til. Det gør ikke noget hvis du er en computer butik, online frugt stå eller candy shop. Vi har brug at vide, at vores penge bliver bragt i gode hænder og at vi vil få præcis, hvad vi er efter. Så du kan spørge “Hvordan kan jeg oprette tillid i mine kunder?”. Mens dette kan være kompliceret på tidspunkter, og du vil ikke vinde alle over er der nogle ting, du kan gøre. Her er nogle tips, der vil hjælpe dig ud.
1. den første tip er at tilbyde en faq sektion på din hjemmeside. Dette vil tillade brugere at løse eventuelle problemer de måske har og se hvilke problemer kan stå over, når du bruger dit produkt (eller bedre endnu hvilke løsninger du tilbyde at hjælpe dem).
2. den næste tip er at tilbyde udtalelser, så potentielle kunder kan se at andre har brugt dit produkt og at det har fungeret for dem. Det viser også, at folk var tilfreds med jeres service og instills tro på dem.
3. et andet tip er at tilbyde online support og sørg for, at nogen er der for dem. Hvad enten det er support via online chat, forum eller email, Sørg for nogen er der til at hjælpe dem med. Dette vil gøre dem, føler, at du pleje og at nogen er virkelig der til at hjælpe dem.
4. nu er den næste tip måske den vigtigste. Til alle dine kunder tilbyde en pengene tilbage garanti. Hvad enten det er 7 dage, 14 dage eller 30 dage, lad dem vide, at de ikke vil blive hængende med noget de ikke kan lide. Det kan ikke være muligt for hver enkelt virksomhed som en frugt stå, men hvis du kan tilbyde det du bør. Det vil give dem en fri vilje til at forsøge dig.
Endelig Sørg for at de ved, at du er villig til at gå den ekstra mil for dem. Vis dem selv før de køber noget fra dig, at de er vigtige. Tale med dem og berolige deres frygt, så at de kan begynde at stole på dig. Hvis du tilbyder stor hjælp, før de køber fra du vil de tro efter de går med din virksomhed, vil du tilbyde endnu større hjælp!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *